Twój koszyk

Moje konto [nie jesteś zalogowany]
Zarejestruj się
0,-zł
Suma:

ostatnio przeglądane

Jesteś w: Strona główna > Gwarancja i serwis towarów

Gwarancja i serwis towarów

Rozbudowane programy gwarancyjne


W trosce o komfort użytkowników sprzętu Sigma, wyłączny, autoryzowany polski dystrybutor – firma K-Consult – wprowadził unikalne pogramy gwarancyjne obowiązujące wyłącznie na terenie kraju.

 

''

 

Obiektywy Sigma profesjonalnej serii EX, kupione w oficjalnej sieci dystrybucji, objęte są standardowo 3-letnią gwarancją z opcją odpłatnego wydłużenia o kolejne 2 lata. Łączny okres opieki gwarancyjnej na obiektywy profesjonalnej serii EX wynieść może łącznie 5 lat.

 

Wszystkie pozostałe obiektywy Sigma, kupione w oficjalnej sieci dystrybucji  objęte są standardowo 2-letnią gwarancją z opcją odpłatnego wydłużenia o kolejny rok. Łączny okres opieki gwarancyjnej na podstawową serię obiektywów wynieść może łącznie 3 lata.

 

Koszty odpłatnego przedłużenia okresu gwarancyjnego wynoszą:

  • > 299,- zł brutto dla obiektywów serii EX
  • > 199,- zł brutto dla pozostałych

 

Obsługa serwisowa sprzętu Sigma

 

Jeśli posiadasz produkty marki Sigma będące na gwarancji, lub chcesz skorzystać z  usług wyłącznego, autoryzowanego serwisu napisz lub zadzwoń:

 

FOTO-SERVICE 81-589 Gdynia
ul. Fleszarowej-Muskat 3
(czynne poniedziałek - piątek w godz. 9:00-17:00)
Internet:  http://www.foto-service.pl
E-mail:  info@foto-service.pl
Telefon: +48 58 629 45 22
Faks:   +48 58 629 45 16

 

Pamiętaj!  Zanim zgłosisz problem z obiektywem, upewnij sie, że posiadasz wypełnioną przez punkt sprzedaży kartę gwarancyjną oraz dowód sprzedaży (dotyczy napraw gwarancyjnych).

 

Procedura reklamacyjna dla sprzętu Sigma


1. Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować, najlepiej w oryginalny kartonik, w którym został zakupiony. Dodatkowo, sprzęt należy zabezpieczyć folią z pęcherzykami powietrza lub papierem. Do przesyłki należy koniecznie dołączyć:

 

  • > gwarancję oraz dowód zakupu (są to dokumenty obowiązkowe, bez których nie zostanie rozpoczęta procedura reklamacyjna)
  • > opis usterki
  • > dane kontaktowe

 


2. Następnie należy wezwać kuriera DHL

 

Internet: http://www.dhl.pl
Infolinia: 0 801 345 345
Telefon: +48 022 565 05 65

i nadać przesyłkę na koszt odbiorcy. Adres odbiorcy należy wybrać na poniższy adres:

 

FOTO-SERVICE
81-589 Gdynia,
ul. Fleszarowej-Muskat 3
(czynne poniedziałek - piątek w godz. 9:00-17:00)

 

* UWAGA!   Informacja dotycząca kalibracji obiektywu względem korpusu, z którym występuje błąd "front focus / back focus".

 

Od dn. 01.04.2010 roku koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi użytkownik.

 

3. Po nadaniu przesyłki prosimy o potwierdzenie nadania i jej zawartości e-mailem podając infromację o numerze listu przewozowego, rozszerzając domyślny temat wiadomości o markę i model wysłanego sprzętu.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.

 

Zwrot towaru i postępowanie reklamacyjne


1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie sigma-sklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnego pochodzenia.

2. Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres i zasady gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem.

3. Zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego wysyłkowo przez konsumenta w terminie do 10 dni od daty zakupu.

4. Zwracany towar musi być odesłany do naszego biura w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Towar nie może nosić żadnych śladów używania, musi być kompletny (np. aparat fotograficzny z dołączonymi urządzeniami i akcesoriami, instrukcjami), zaopatrzony w oryginalną dokumentację (w tym oryginał dowodu zakupu i gwarancję). Zwrot należności za towar dokonujemy przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub przekazem pocztowym.

5. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na koszt Klienta, za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres:

 

MAGAZYN K-CONSULT

81-061 Gdynia,

ul. Hutnicza 53 

z dopiskiem: "Zwrot ze sklepu sigma-sklep.pl"



6. Staramy się, aby informacje o produktach na stronie sigma-sklep.pl były rzetelne i sprawdzone, sklep jednak nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producenta oraz ewentualne błędy w opisie produktów.

7. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (w większości przypadków gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz).

8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, sklep ma prawo obciążyć Klienta kosztami manipulacyjnymi (koszty ekspertyz, transportu).

9. Wszelkie spory strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego miejscowo z biura K-Consult  sądu powszechnego.

Sprawdź status swojej przesyłki:
Numer przesyłki
  • Łukasz M.
    gadu-gadu!
  • Łukasz J.
    gadu-gadu!
  • Agnieszka
    gadu-gadu!
Odwiedź Sigma Global
Gwarancja jakości obsługi
Dołącz do nas!
Masz pytania - zadzwoń !
Recenzje i nagrody
Opineo
Godziny otwarcia
Sigma OS