Gwarancja i serwis towarów

Opublikowano: 2018-01-07 14:51:00
 
ROZBUDOWANE PROGRAMY GWARANCYJNE
 
W trosce o komfort użytkowników sprzętu SIGMA, wyłączny, autoryzowany polski dystrybutor – firma K-Consult – wprowadził unikalne pogramy gwarancyjne obowiązujące wyłącznie na terenie kraju.
 
  Rodzaj Gwarancji  
Seria
Contemporary (C)  - Rejestracja **299 zł - po rejestracji
Art (A)  - Rejestracja **299 zł - po rejestracji
Sport (S)  - Rejestracja **299 zł - po rejestracji 
EX **299 zł 
Pozostałe 199 zł  Brak

 * Rejestracji nalezy dokonać do 60 dni od daty zakupu

** Dodatkową gwarancję ( 2 lata ) można dokupić w ciągu 60 dni od daty zakupu 

 
Obiektywy Sigma profesjonalnej serii EX, kupione w oficjalnej sieci dystrybucji, objęte są standardowo 3-letnią gwarancją z opcją odpłatnego wydłużenia o kolejne 2 lata. Łączny okres opieki gwarancyjnej na obiektywy profesjonalnej serii EX wynieść może łącznie 5 lat.
 
Obiektywy z serii  Contemporary (C), Art (A), Sport (S) marki Sigma, objęte są dwuletnią gwarancja.
W ramach programu "Przedłuż Gwarancję" istnieje możliwość przedłużenia okresu gwarancji o jeden dodatkowy rok. W tym celu należy zarejestrować swój obiektyw na stronie gwarancja.sigma-foto.pl poprzez podanie wszystkich wymaganych w formularzu danych i wydrukowanie specjalnego certyfikatu. 
 
Wszystkie pozostałe obiektywy Sigma, kupione w oficjalnej sieci dystrybucji  objęte są standardowo 2-letnią gwarancją z opcją odpłatnego wydłużenia o kolejny rok. Łączny okres opieki gwarancyjnej na podstawową serię obiektywów wynieść może łącznie 3 lata.
 
OBSŁUGA SERWISOWA SPRZĘTU SIGMA
 
Jeśli posiadasz produkty marki Sigma będące na gwarancji, lub chcesz skorzystać z  usług wyłącznego, autoryzowanego serwisu napisz lub zadzwoń:
 
FOTO-SERVICE 2
81-589 Gdynia
ul. Fleszarowej-Muskat 3
(czynne poniedziałek - piątek w godz. 9:00-16:00)
Telefon: +48 58 629 45 22
Faks:   +48 58 629 45 16
 
Pamiętaj!  Zanim zgłosisz problem z obiektywem, upewnij sie, że posiadasz wypełnioną przez punkt sprzedaży kartę gwarancyjną oraz dowód sprzedaży (dotyczy napraw gwarancyjnych).
 
PROCEDURA REKLAMACYJNA DLA SPRZĘTU SIGMA
 
1. Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować, najlepiej w oryginalny kartonik, w którym został zakupiony. Dodatkowo, sprzęt należy zabezpieczyć folią z pęcherzykami powietrza lub papierem. Do przesyłki należy koniecznie dołączyć:
 
> gwarancję oraz dowód zakupu (są to dokumenty obowiązkowe, bez których nie zostanie rozpoczęta procedura reklamacyjna)
> opis usterki
> dane kontaktowe
 
2. Następnie należy wezwać kuriera DHL
 
Internet: http://www.dhl.pl
Infolinia: 0 801 345 345
Telefon: +48 022 565 05 65
i nadać przesyłkę na koszt odbiorcy. Adres odbiorcy należy wybrać na poniższy adres:
 
FOTO-SERVICE 2
81-589 Gdynia,
ul. Fleszarowej-Muskat 3
(czynne poniedziałek - piątek w godz. 9:00-16:00)
 
* UWAGA!   Informacja dotycząca kalibracji obiektywu względem korpusu, z którym występuje błąd "front focus / back focus".
 
Koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi użytkownik.
 
3. Po nadaniu przesyłki prosimy o potwierdzenie nadania i jej zawartości e-mailem podając infromację o numerze listu przewozowego, rozszerzając domyślny temat wiadomości o markę i model wysłanego sprzętu.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
 
ZWROT TOWARU I POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
 
1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie sigma-sklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnego pochodzenia.
 
2. Produkty objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres i zasady gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem.