RL-AP2-BI-S

ROTOLIGHT ANOVA PRO 2

Nowość
RL-AP2-BI-Sz01
RL-AP2-BI-Sz02
RL-AP2-BI-Sz03
RL-AP2-BI-Sz04
RL-AP2-BI-Sz01
RL-AP2-BI-Sz02
RL-AP2-BI-Sz03
RL-AP2-BI-Sz04
6590 PLN
Produkt niedostępny Niedostępny
Koszty dostawy 0,00 PLN

PREZENTUJEMY

ANOVA PRO 2 BI-COLOUR 50º

Dwukolorowa lampa studyjna

Rotolight anova pro

Anova PRO 2 to rewolucyjna dwukolorowa lampa studyjna/lokacyjna LED i lampa błyskowa HSS, która na nowo definiuje standard profesjonalnego oświetlenia studyjnego lub lokalizacyjnego. Jedno z najjaśniejszych świateł LED, jakie kiedykolwiek wprowadzono w swojej klasie, Anova Pro 2 zapewnia niewiarygodną moc wyjściową 10 700 luksów na wysokości 3 stóp, co stanowi 70% większą moc wyjściową niż jej poprzednik. Przy zużyciu zaledwie 72 W, Anova PRO 2 zmniejsza koszty operacyjne w pracy studyjnej, zapewniając jednocześnie niezrównaną wydajność baterii w terenie. Anova PRO 2 oferuje wyjątkową reprodukcję kolorów (CRI> 96, TLCI 91), z przepięknym, miękkim światłem i charakterystycznym dla Rotolight efektem chwytania światła.

Rotolight Anova Pro

Zawiera zaktualizowany pakiet nagradzanych przez Rotolights trybów CineSFX (ogień, błyskawica, telewizja, wystrzał, paparazi itp.), True Aperture Dimming™, Designer Fade™, które usprawnią Twoją produkcję. Anova PRO 2 łączy w sobie zalety „fotografowania tego, co widzisz” ciągłego światła z elastycznością lampy błyskowej High-Speed ​​Sync (HSS), która zapewnia większą moc lub pozwala zamrozić akcję. Dzięki 250-procentowemu wzrostowi wydajności w trybie lampy błyskowej High Speed ​​Sync (1/8000.) i brakowi czasu ładowania nigdy nie przegapisz żadnego ujęcia.

Zintegrowany odbiornik błysku Elinchrom Skyport HSS zapewnia niezwykle niezawodne bezprzewodowe wyzwalanie błysku (1/8000) i zdalne sterowanie temperaturą barwy / jasnością / SFX do 200 m (656 stóp). Pełen nagradzanych innowacyjnych funkcji dla telewizji, produkcji filmowej i fotografii, Anova PRO 2 reprezentuje szczyt technologii LED, zapewniając potężny arsenał kreatywnych narzędzi oświetleniowych, które przeniosą Twoją produkcję na wyższy poziom.

Dostępne w dwóch wersjach dwukolorowych (6300K-3150K) „Standard” 50, co jest naszym zalecanym wyborem zapewniającym maksymalną wszechstronność. Alternatywnie jako stała barwa 5600K „Daylight”, zapewniająca maksymalną moc światła - idealna dla fotografów, którym zależy głównie na maksymalnej mocy światła, a także dla tych, którzy pracują głównie na zewnątrz. Dostępny jest również specjalny model dwukolorowy 110 „ULTRAWIDE” do ultra miękkiego wypełnienia lub podświetlenia tła Chroma key.

Anova PRO reprezentuje najnowszą technologię LED, z pięcioma unikalnymi innowacjami:

CINESFX™

CINESFX™ to potężny pakiet dostosowywanych efektów oświetlenia (CineSFX™) do produkcji telewizyjnej i filmów fabularnych. Obejmują one wszystkie typowe efekty świetlne, które często są wymagane do odtworzenia na planie przez gafferów i operatorów, od symulacji ognia, błyskawicy, telewizji, filmu, neonu i iskry, po bardziej nowatorskie efekty, takie jak efekty wizualne policji, paparazzi i wystrzału. CineSFX™ eliminuje potrzebę starszych przepływów pracy „flicker box”.

Rotolight Anova Pro
Rotolight Anova Pro

FX Slave ™

FX Slave ™ umożliwia podporządkowanie efektów CineSFX ™ do 512 źródeł światła innych firm w czasie rzeczywistym z zerową latencją, aby tworzyć potężne efekty świetlne dla produkcji na dużą skalę.

Szybka synchronizacja błysku (HSS)

Szybka synchronizacja błysku (HSS) zapewnia potężny tryb błysku HSS, gdy potrzebujesz więcej mocy, przy zerowym czasie ładowania, przy maksymalnie 250%* maksymalnej ciągłej mocy światła dla fotografów. Umożliwiając „zamrożenie akcji” i fotografowanie z szerszymi aperturami w celu lepszej izolacji obiektu, Anova Pro 2 eliminuje potrzebę kupowania dwóch oddzielnych produktów, jeśli robisz zarówno zdjęcia, jak i wideo, ponieważ zapewnia rozwiązanie typu „wszystko w jednym”.

*250% wzrost mocy błysku na akumulatorze z mocowaniem typu V lub 150% mocy błysku na zasilaczu.

Rotolight Anova Pro
Rotolight Anova Pro

TRUE APERTURE DIMMING™ Oblicza i wyświetla prawidłową przysłonę (F-Stop) dla obiektu w określonej odległości, rewolucjonizując przepływ pracy, eliminując potrzebę pomiaru. Alternatywnie, dynamicznie dostosuj poziom jasności, aby pracować przy żądanej przysłonie (F-Stop).

Tryb DESIGNER FADE™

Zapewnia niestandardowe efekty zwiększania/zanikania wywiadów/produkcji dla kamerzystów pracujących na lustrzankach cyfrowych i kreatywnych operatorów, skracając czas potrzebny na postprodukcję.

Rotolight Anova Pro

Zawartość zestawu

Rotolight Anova Pro

Zestaw ANOVA PRO zawiera:

  • 1 x Rotolight ANOVA PRO 2™
  • 1 x jarzmo ze standardowym uchwytem TVMP
  • 1 x uniwersalny zasilacz Rotolight z regionalnym przewodem zasilającym
  • 1 x uchwyt na filtr żelowy
  • 1 x zestaw filtrów ANOVA PRO™:
  • 1 x 216 pełny dyfuzor (1,5 stopnia)
  • 1 x 250 średni, półbiały dyfuzor (3/4 stopnie)
  • 1 x 184 Dyfuzja “Cosmetic Peach”
  • 1 x 279 1/8 minus zielony (magenta)

„Naprawdę innowacyjny projekt i doskonałe wyniki TLCI… ANOVA PRO należy do najlepszych na rynku”

Gildia Operatorów Telewizyjnych (GTC)

„Niezbędne narzędzie do mojej fotografii portretowej”.

Greg Gorman – zdobywca nagrody za całokształt twórczości (Professional Photographers of America)

„Uwielbiam sposób, w jaki Anova PRO wygląda… Absolutnie piękna.”

Mark Mann, fotograf gwiazd i ambasador LEICA

Rotolight Anova Pro

Dowiedz się więcej

Recenzja ANOVA PRO
Zobacz film z recenzją od Crimson Engine

Wejdź za kulisy sesji
Zobacz program "Dancing on Ice" z lampą ANOVA PRO

Wejdź za kulisy sesji
Zobacz jak Jason Lanier pracuje ze słońcem

Wejdź za kulisy sesji
Zobacz jak Jason Lanier pracuje przy zdjęciach Halloween

Galeria i produkt w użyciu

Rotolight Anova Pro
Rotolight Anova Pro
Rotolight Anova Pro
Waga
6,6 kg
Kod towaru
RL-AP2-BI-S
Waga
6,6 kg

Dodaj opinię:

Interesuje mnie ten produkt

* Poza oznaczone gwiazdką są wymagane

Technologie obiektywów

 Układ soczewek APO Układ soczewek APO

Dla uzyskania najwyższej jakości zdjęć w obiektywach APO soczewki o bardzp niskim współczynniku załamania światła minimalizują abberację chromatyczną. Zastosowanie szkła o niskiej dyspersji - SLD (Special Low Dispersion) lub bardzo niskiej dyspersji - ELD (Extraordinery Low Dispersion) w obiektywach typu APO powoduje zmniejszenie liczby błędów oraz zapwnia pierwszorzędną ostrość i kontrast nawet przy pełnym otworze przysłony.

 Soczewki asferyczne Soczewki asferyczne ASP

Soczewki asferyczne dają pełną swobodę projektantom obiektywów, umożliwiając utrzymanie zwartej obudowy i zmniejszenie liczby soczewek przy zachowaniu doskonałej jakości. Zadaniem soczewek asferycznych jest korygowanie załamań fal świetlnych, aby trafiły one na element rejestrujący pod kątem prostym. Dzięki temu zjawisko dystorsji ograniczone jest do minimum, a fotografie zarejestrowane przy użyciu obiektywu z soczewakami asferycznymi są bardzo dobrej jakości. Zdjęcia rejestrowane za ich pomocą nie ustepują wykonywanym obiektywami ze stałą ogniskową.

Stabilizator optyczny Stabilizator optyczny OS

Wbudowany mechanizm kompensuje drgania aparatu i umożliwia zrobienie ostrego zdjęcia, łagodząc ruchy aparatu podczas fotografowania z ręki. Nowa generacja OS charakteryzuje się dużą szybkością oraz skutecznością działania i nie ustępuje systemom stosowanym w profesjonalnej ofercie konkurencji.
Silnik HSM Silnik HSM

Obiektywy wyposażone w zasilany falami ultradźwiękowymi silnik HSM (Hyper Sonic Motor), w trybie automatycznego ustawiania ostrości pracują bardzo szybko, a przy tym niemal bezgłośnie.
Tylne ogniskowanie Tylne ogniskowanie RF

Obiektywy wyposażone w system, który porusza tylną grupą soczewek, w celu szybkiego i cichego ustawiania ostrości. System wykorzystywany jest w obiektywach o szerokim zakresie ogniskowych, posiadających dużą soczewkę przednią.
Wewnętrzne ogniskowanie Wewnętrzne ogniskowanie IF

W celu zwiększenia stabilności podczas ustawiania ostrości, obiektyw przesuwa wewnętrzną grupę soczewek, dzięki czemu długość obiektywu pozostaje niezmieniona. Wewnętrzne ogniskowaniee zdecydowanie zwiększa możliwości obiektywu w zakresie fotografoania z małych odległości.
Telekonwertery APO EX DG Telekonwertery APO EX DG CONV

Telekonwerterów można używać w połączeniu z teleobiektywami, zwiększając o 1.4x lub 2x zakres ich ogniskowych. Montuje się je pomiędzy obiektywem i aparatem.
Obiektywy EX Obiektywy EX

Seria profesjonalna. Wykończenie tych obiektywów podkreśla ich wysoką jakość i udoskonala wygląd. Oznaczenie EX symbolizuje wytrzymałą konstrukcję i doskonałą optykę produktu. Najwyższa odporność na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne.

Gwarancje

Weź na raty

Image

Weź w leasing

Image