Zapraszamy do obejrzenia przykładowych fotografii, wykonanych obiektywem Sigma 18-35/F1.8 A DC HSM. To wysokiej klasy zoom szerokokątny, który zmienił styl pracy wielu fotografów.

Japoński producent zaoferował użytkownikom wyjątkową na rynku jasność (18-35 to jedyny do niedawna na świecie obiektyw typu zoom ze światłem f1.8 w całym zakresie ogniskowych) połączoną z wysoką jakością obrazu, jakiej poszukują zaawansowani fotografowie. Sigma 50-100mm stanowi idealne uzupełnienie tandemu. Od tej pory użytkownicy lustrzanek mają do dyspozycji dwa obiektywy, które w zakresie ogniskowych (po przeliczeniu) od około 27 do 160mm oferują światło na poziomie przysłony f1.8.

Japoński producent zaoferował użytkownikom wyjątkową na rynku jasność (18-35 to jedyny do niedawna na świecie obiektyw typu zoom ze światłem f1.8 w całym zakresie ogniskowych) połączoną z wysoką jakością obrazu, jakiej poszukują zaawansowani fotografowie. Sigma 50-100mm stanowi idealne uzupełnienie tandemu. Od tej pory użytkownicy lustrzanek mają do dyspozycji dwa obiektywy, które w zakresie ogniskowych (po przeliczeniu) od około 27 do 160mm oferują światło na poziomie przysłony f1.8.

Nadszedł czas, w którym można wreszcie przestać martwić się o jakość obrazu w warunkach ograniczonego oświetlenia! Zapraszamy do obejrzenia przykładowych zdjęć krajobrazowych, wykonanych Sigmą A 18-35mm f1.8 DC HSM. Niebawem przedstawimy Państwu drugą galerię zdjęć, zrobionych w scenerii miejskiej. Trudno nie docenić walorów 18-35mm posiadając lustrzankę niepełnoklatkową. Przy dość skomplikowanej konstrukcji optycznej, obiektyw oferuje znakomitą jakość obrazu w centrum kadru i bardzo dobra jakość na jego krawędziach. Astygmatyzm, dystorsja oraz aberracje są świetnie korygowane zaś praca systemu ustawiania ostrości jest szybka i pewna. Aparat świetnie wyważa się na korpusach aparatów niepełnoklatkowych, takich jak chociażby Nikon D5300, D7200 czy Canon EOS 70/80D. Biorąc obiektyw do ręki czuć, że to solidnie wykonana i dobrze przemyślana konstrukcja. Czy potrzeba czegoś więcej?…

Jeszcze kilka lat temu, fotograf pracujący w warunkach ograniczonego oświetlenia musiał posiadać cały arsenał obiektywów stałoogniskowych, które pozwalałyby na osiągnięcie przyzwoitej jakości obrazu. Zaopatrzenie się w najnowsze obiektywy zoom Sigmy ze światłem f1.8 to nie tylko kwestia wygody, ale także obniżenia kosztów. Spróbujmy sobie bowiem wyobrazić zakup „stałek” o podobnym świetle i długościach, 20, 24, 28, 35, 50, 85, 105 i 135mm…

Konkluzja nasuwa się sama...

 

 

Podziel się tym wpisem

Komentarze