SIGMA 24-70/2.8 ART DG DN | SIGMA ART 24-70mm F2.8 DG DN styl w parze z technologiami.
SIGMA Obiektyw A 24-70/2.8 DG DN Sony-E -400 ZŁ
Najlepsze wyniki można uzyskać dzięki obiektywowi typu zoom o dużej przysłonie. Kierowanie się tym stwierdzeniem zapewniło niezwykle wysoką rozdzielczość osiągniętą w 14-24mm F2.8 DG DN | Art, pierwszym zoomie linii Art dedykowanym do bezlusterkowców. To samo stwierdzenie leży u podstaw konstrukcji 24-70mm F2.8 DG DN | Art, drugiego zooma linii Art w ofercie SIGMA dla aparatów bezlusterkowych. Obiektyw charakteryzuje się wysoką rozdzielczością od środka do brzegu kadru w całym zakresie ogniskowych, a jednocześnie konstruktorom udało się znacznie zredukować rozmiary i wagę tego szkła. Dodatkowo zgodność z najnowszymi korpusami i funkcjami bezlusterkowców i wsparcie w różnych sytuacjach zdjęciowych czyni ten obiektyw idealnym narzędziem pracy dla profesjonalistów, jak i zaawansowanych fotoamatorów.
24-70mm F2.8 DG DN | Art to flagowy obiektyw nowej generacji zoomów Art w ofercie SIGMY i najlepszy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o dużej przysłonie.
Fot: Satoru Korenaga
SIGMA 24-70mm F2.8 A DG DN oferuje zgodność z różnymi typami najnowszych pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z mocowaniami L-mount i Sony E, zapewniają nowy poziom wydajności pracy w każdych warunkach fotograficznych. Nie musisz się martwić o ostrość zdjęcia, czy szybkość pracy AF, możesz się skupić na krach i pracy na plenie, resztę zrobi zastosowania współczesna technologia. Dodatkowo obiektyw można konfigurować pod własne potrzeby, do przycisku AF-L można przypisać różne funkcje z poziomu korpusu aparatu*, które poprawiają funkcjonalność podczas fotografowania.
Zastosowanie silnika krokowego i najnowszego algorytmu z powodzeniem zapewnia równowagę między szybkością AF a jego wyciszeniem. Umożliwia to bezstresowe ustawianie ostrości. Co więcej, ten obiektyw jest kompatybilny z funkcją detekcji twarzy, oka i źrenicy stosowaną najczęściej w bezlusterkowcach, która jest w stanie precyzyjnie ustawić ostrość w fotografii portretowej i reporterskiej.
Fot: Dariusz Breś
Najlepszy w swojej klasie, standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o dużej przysłonie, który oferuje wysoką rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych. Szybki, ostry i niezawodny do codziennej pracy każdego fotoreportera. Stworzony i zoptymalizowany do współpracy z aparatami bezlusterkowymi.
Fot: Dariusz Breś
Flagowa seria obiektywów zmiennoogniskowych F2.8 Art została opracowana przede wszystkim w celu uzyskania doskonałej wydajności optycznej. Obiektyw wykorzystuje zalety szkła o niskiej dyspersji, w tym sześciu warstw szkła „F” o najniższej dyspersji (FLD) i dwóch arkuszy specjalnego szkła o niskiej dyspersji (SLD), oraz w pełni korzysta z przewagi, jaką zapewnia konstrukcja optyczna zoptymalizowana pod kątem aparatów bezlusterkowych. Zastosowanie trzech soczewek asferycznych tłumi aberracje, takie jak osiowa aberracja chromatyczna czy coma, które są trudne do skorygowania w procesie obróbki zdjęć. Jednocześnie, obok zastosowania powłok Super Multi-Layer Coating, zastosowano też powłoki Nano Porous Coating. Przednia soczewka jest tak zaprojektowana, by była mniej narażona na artefakty (np. odblaski) spowodowane silnym światłem padającym bezpośrednio na nią. Konstrukcja dedykowana pod kątem aparatów bezlusterkowych przyczyniła się do zmniejszenia rozmiaru i masy obiektywu.
Redukcja flar i blików
Już na wczesnym etapie procesu projektowania soczewek mierzono flary i duszki, aby ustalić konstrukcję optyczną odporną na silne źródła światła, w tym podświetlenia tylnego. Powłoki SIGMA Super Multi-Layer Coating redukują odblaski i duszki, aby pomóc fotografom w tworzeniu ostrych zdjęć o wysokim kontraście nawet przy tylnym oświetleniu.
Komfort użytkowania
Unikalna technologia powlekania soczewek zwana “NPC (Nano Porous Coating)” zawiera porowatą krzemionkę jako materiał powłokowy. Porowata warstwa krzemionki posiada nanometrowe otwory z powietrzem w środku. Otwory o tej wielkości umożliwiają znaczne zmniejszenie współczynnika załamania światła, co pozwala obniżyć współczynnik odbicia bardziej niż w konwencjonalnych powłokach antyrefleksyjnych. W rezultacie znacznie zmniejszono ilość odbitego światła powodującego rozbłyski i tzw. duszki, co pozwoliło z kolei na uzyskanie wysokiego kontrastu przy fotografowaniu pod światło.
Nowy silnik AF, nowy patent Sigma Corporation
W obiektywie zastosowano nowej klasy silnik krokowy, który jest zoptymalizowany pod kątem pracy AF z detekcją fazy oraz kontrastu. Silnik odpowiedzialny za ustawianie ostrości jest zupełnie nową konstrukcją, opatentowaną przez Sigma Corporation. Układ napędu AF zapewnia nie tylko płynne i błyskawiczne ustawianie ostrości, ale jest w pełni kompatybilny również z detekcją twarzy, oczu lub źrenicy, a jego konstrukcja również znacznie zmniejsza sam korpus obiektywu. Nowy silnik AF pozycjonuje obiektyw nie tylko w fotografii portretowej, jego szybkość reagowania i ustawiania ostrości z powodzeniem sprawdzi się również w fotografii sportowej, wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z dynamicznymi zmianami w kadrze.
Cały proces produkcji, od form odlewniczych do najdrobniejszych części, odbywa się w Japonii, fabryka znajduje się u podnóża góry Aizu. Sigma to jeden z ostatnich producentów, których wszystkie produkty są wytwarzane wyłącznie w Japonii. Produkcja w jednym miejscu, zapewnia wysoką kontrolę jakości obiektywów fotograficznych, filmowych oraz produkowanych tam aparatów.
Specyfikacja techniczna :
Ogniskowa
zmiennoogniskowa 24-70mm
Konstrukcja obiektywu
19 elementów w 15 grupach
Kąt widzenia
84.1° - 34.3°
Przysłona
11 (kołowa przysłona)
Minimalna wartość przysłony
F 2.8
Maksymalna wartość przysłony
F 22
Min. odległość ostrzenia
18-38cm
Wymiary
87.8mm × 124.9mm
Waga
830g
- Waga
- 0,83 kg
- Kod towaru
- OSSE24-70/2.8_A_DG_DN
- Dedykowane Do
- Bezlusterkowiec
- Obiektywy - Rodzaj
- Standardowe
- Ogniskowa
- Zmienna
- Seria Obiektywu
- Art
- Stabilizacja Obrazu
- Nie
- Średnica
- 82mm
- Średnica filtra
- 82mm
- Waga
- 830g
- Mocowanie
- Sony E
-
Darek
Świetna alternatywa dla odpowiednika Sony za który trzeba zapłacić prawie 9 tyś. Bardzo ostry, dobrze współpracuje z moim body A7III, polecam
-
WMP
wspaniałe szkło