OSPL50-100/2 METRIC

SIGMA Obiektyw CINE 50-100mm T2.0 PL Metric

OSPL50-100_2 MetricZ01
OSPL50-100_2 MetricZ02
OSPL50-100_2 MetricZ03
OSPL50-100_2 MetricZ04
OSPL50-100_2 Metricz1
OSPL50-100_2 MetricZ01
OSPL50-100_2 MetricZ02
OSPL50-100_2 MetricZ03
OSPL50-100_2 MetricZ04
OSPL50-100_2 Metricz1
21990 PLN
Najniższa cena towaru, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki
Produkt niedostępny Niedostępny
Koszty dostawy PLN

OBIEKTYW  FILMOWY - seria CINE
High Speed Zoom Line  50-100 T/2.0
mocowanie: Canon PL

Pierwszy na świecie obiektyw ze zmienną ogniskową i stałym świetle T2
Najwyższa rozdzielczość filmowania 6K - 8 K

Sigma CINE 50-100MM T2.0

W odpowiedzi na wysokie wymagania dla soczewek w dobie ultrawysokiej rozdzielczości Sigma opracowała nową linie obiektywów kinowych CINE. Zachowując w 100% ten sam znakomity układ optyczny obiektywy filmowe Sigma zostały wyposażone w zupełnie 100% nowy zoptymalizowany układ mechaniczny obejmujący wszystkie podstawowe funkcje potrzebne w nowoczesnej kinematografii.

Konstrukcja obiektywu posiada takie same uszczelnienia jak obiektyw 150-600 Sport. Każdy ruchomy pierścien jest uszczelniony tak, aby nie dostała sie do wew. obudowy woda i kurz - obiektyw jest gotowy do pracy w trudnych warunkach.

Zastosowane pierścienie do zmiany  przesłony, zooma oraz ostrości  zawierają przepustnice ze specjalnej żywicy która umożliwia cichą pracę. Cecha ta eliminuje wszelkie metaliczne dźwięki co pozwala użytkownikowi na robienie zdjęć czy filmowanie w miejscach gdzie wymagana jest cisza.

Konstrukcja Optyczna

Cały układ optyczny opiera się na profesjonalnej linii ART, którą zaprojektowano pod kątem najbardziej wymagających profesjonalistów, którzy oczekują pozbawionej zniekształceń, najwyższej jakości obrazu, zarówno w centrum kadru, jak i jego brzegach.


Sigma wykorzystała długoletnie doświadczenie przy projektowaniu i produkcji obiektywów w połączeniu z nowymi standardami jakości kontroli przy użyciu własnego systemu pomiarowego A1.


Opierając się na koncepcji pierwszego na świecie obiektywu zmiennoogniskowego 18-35/1.8 Sigma wprowadziła
tele obiektyw o stałym świetle T2 i ogniskowej 50-100 co potwierdza jej pozycje lidera innowacyjności w branży.
Sigma CINE 50-100mm T2 to obiektyw nowej generacji, który znakomicie łączy doskonałą jakość obrazu, połączoną ze światłem oferowanym przez obiektywy stałoogniskowe i uniwersalnością obiektywów zmiennoogniskowych.


Oferowany zakres ogniskowych pokrywa często wykorzystywane wartości 80mm, 105mm, 135mm oraz 150 mm.
Obiektyw jest idealny do zdjęć portretowych oferując piękne rozmycie tła.


Podobnie jak w poprzednich modelach, aby zapewnić doskonałą rozdzielczość obrazu, sprostać wymaganiom matryc o wysokich rozdzielczościach, inżynierowie musieli stworzyć skomplikowany układ optyczny. Obiektyw składa się z 21 soczewek w 15 grupach. Wśród nich znajdziemy 3 elementy ze szkła FLD,szkieł specjalnych SLD, oraz soczewki asferyczne poprawiające jakość obrazu na brzegach kadru.


FLD - szkło o ultra niskiej dyspersji, które oferuje wydajność na najwyższym poziomie, a jego właściwości są podobne do fluorytu.
SLD - szkło o niskiej dyspersji mające mające na celu minimalizację aberacji chromatycznej


Stała wartość przysłony T2.0 w połączeniu z 9-cio listkową kołową przysłoną zapewnia korzystne rozmycie nieostrych obszarów. Uzyskany w ten sposób bokeh jest pożądany zarówno w fotografii jak i wideofilmowaniu.


Dzięki zastosowaniu wewnętrznego ogniskowania obiektyw nie zmienia swojej długości podczas ostrzenia oraz zmiany ogniskowych. Przednia soczewka pozostaje nieruchoma, dzięki czemu można zastosować filtry polaryzacyjne, połówkowe czy szare ND niezbędne przy filmowaniu.

Sigma CINE cechy obiektywu

Cechy obiektywów CINE:

 

Pyłoszczelna i bryzgoodporna obudowa

Konstrukcja obiektywu posiada takie same uszczelnienia jak obiektyw 150-600 Sport. Każdy ruchomy pierścień jest uszczelniony tak aby nie dostała się do wew. obudowy woda i kurz - obiektyw jest gotowy do pracy w trudnych warunkach.

 

Korpus wykonany jest w 100% z metalu
Aby stawić czoło najwyższym wymaganiom profesjonalisty.

Dobór skali odległości na pierścieniu ostrości
W zależności od preferencji użytkownika obiektyw może być wyposażony w pierścień ostrości ze skalą w metrach (m) lub stopach (ft).

 

Wersja Fully Luminous (opcja odpłatna)
W tej wersji wszystkie informacje umieszczone na obudowie obiektywu ( ogniskowa, przesłona, skali odległości ) są pokryte specjalną farbą świecącą w ciemnościach.Pozwala to na pewniejszą kontrole podczas filmowania w warunkach słabego oświetlenia.

 

Grawerowanie laserowe
W celu zwiększenia trwałości - na każdym pierścieniu wszystkie informacje są grawerowane laserowo co zwiększa ich trwałość na dłuższą metę.

 

Rozmiar filtra 82mm (1)
Rozmiar jest standaryzowany na średnice 82mm, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z tego samego rozmiaru filtra ND dla pozostałych obiektywów.

 

Rozmiar przedniej osłony obiektywu 95mm (2)
Ta średnica jest kompatybilna z pozostałymi obiektywami Sigmy.

 

Standaryzowane pozycje biegów (3)(4)(5)
Eliminuje potrzebę regulacji ustawień ostrości, napędu silnika czy innych akcesorii nawet jak zmienimy obiektyw.

 

Pitch gear 0.8 M (3)(4)(5)
Jest standardem dla obiektywów kinowych zapewniając kompatybilność z istniejącymi akcesoriami

 

180 ° kąt obrotu pierścienia ostrości (3)
Umożliwia bardzo precyzyjne ustawienie ostrości

 

160 ° kąt obrotu pierścienia zooma (4)
Umożliwia bardzo precyzyjne przybliżanie

 

60 ° kąt obrotu pierścienia przysłony (5)
Zapewnia płynne sterowanie przesłoną bez kliknięć co jest standardem w bardzo wysokiej klasie obiektywów kinowych.

 

Cicha praca pierścieni (3)(4)(5)
Każdy pierścień zawiera przepustnice ze specjalnej żywicy co prowadzi do cichej pracy. Cecha ta eliminuje wszelkie metaliczne dźwięki co pozwala użytkownikowi na robienie zdjęć czy filmowanie w miejscach gdzie wymagana jest cisza.

 

Balans kolorów
Standaryzowany we wszystkich obiektywach CINE, zaprojektowany zgodnie ze standardem CCI Sigma. Sprawia to ,że korekcja kolorów jest bardzo prosta.

 

Ulepszone mocowanie EF (6)
Otwór na kołek oporowy został wzmocniony tak aby zwiększyć długotrwałe użytkowanie ( dotyczy mocowania Canon EF )

 

Stopka mocowania obiektywu (7)
Pomaga zminimalizować obciążenie korpusu aparatu zwiększając jednocześnie jego stabilność. Wysokość stopki jest dostosowana do innych akcesorii. Można ją także zamocować na górze obiektywu.

 

Zmiana mocowania obiektywu
Usługa ta pozwala użytkownikom konwertować mocowanie do i z mocowań EF i E. Sigma zmieni w Twoim obiektywie zarówno mocowanie jak i wewnętrzne elementy tak aby obiektyw był kompatybilny z aparatami innej firmy.
Uwaga : usługa konwersji nie jest dostępna dla mocowań PL

Obiektyw współpracuje z urządzeniem personalizującym USB DOCK.
Pozwala na podłączenie obiektywu do komputera i za pomocą darmowego oprogramowania na aktualizację oprogramowania i innych funkcji dostępnych dla danego obiektywu.

Sigma usb dock

Obiektyw jest kompatybilny z konwerterem Sigma MC-11.
Za jego pośrednictwem, użytkownicy aparatów Sony (E) mają możliwość podpięcia do swoich aparatów obiektywu z mocowaniem Canon EF, zachowując pracę układu AF i przekazywania pozostałych informacji typu EXIF, itp

Sigma konwerter MC-11

Mosiężne mocowanie bagnetu

łączy wysoką jakość wykonania z wytrzymałością. Jego powierzchnia jest poddawana specjalnej obróbce wzmacniającej, aby zapewnić wysoką jakość obiektywu, gwarantującą długotrwałe użytkowanie.

Sigma Mosiężne mocowanie bagnetu

Zmiana mocowania obiektywu ( usługa płatna )

Możliwa jest zarówno dla obiektywu Sigma 70mm macro oraz wszystkich obiektywów z nowych linii Sigma Global Vision. Sigma zmieni w Twoim obiektywie zarówno mocowanie jak i wewnętrzne elementy tak aby obiektyw był kompatybilny z wybranym przez Ciebie aparatem.Dzięki tej usłudze będziesz mógł używać swój ulubiony obiektyw przez wiele lat, niezależnie od tego czy zdecydujesz się na zmianę aparatu na model innej firmy.

Sigma zmiana mocowania

Made in Japan - najwyższa jakość wykonania
Wszystkie procesy produkcyjne w firmie Sigma – od form odlewniczych do poszczególnych części – powstają w całości w Japonii pod kontrolą zintegrowanego systemu produkcyjnego. Jesteśmy obecnie jednym z niewielu producentów, których produkty są wytwarzane wyłącznie w Japonii.

Sigma Aizu

Gwarancja - 3 lata
Gwarancja 3-letnia po bezpłatnym zarejestrowaniu produktu na stronie www.gwarancja.sigma-foto.pl Możliwość odpłatnego przedłużenia gwarancji do 5 lat.

Sigma gwarancja 3 lata

Specyfikacja techniczna Sigma CINE 18-35/T 2.0:

Ogniskowa: zmienna 50- 100
Konstrukcja: 21 elementy w 15 grupach
Max. wartość przesłony: T 16.0
Min. wartość przesłony: T 2.0
Listki przesłony: 9 kołowych
Kąt widzenia:

S35 - 27,6 - 14,0
APS-C - 26,7 - 13,5
Średnica filtra: 82 mm
Dystans minimalny: 95 cm
Wymiary (długość.): mocowanie PL 167,2mm

Waga: mocowanie PL 1830 g

Dostępne Mocowanie: CANON PL

Waga
1,83 kg
Kod towaru
OSPL50-100/2 METRIC
Długość
167,2mm
Mocowanie
PL
Ogniskowa
Zmienna
Średnica
95mm
Średnica filtra
82mm
Waga
1,900g

Dodaj opinię:

Interesuje mnie ten produkt

* Poza oznaczone gwiazdką są wymagane

Technologie obiektywów

 Układ soczewek APO Układ soczewek APO

Dla uzyskania najwyższej jakości zdjęć w obiektywach APO soczewki o bardzp niskim współczynniku załamania światła minimalizują abberację chromatyczną. Zastosowanie szkła o niskiej dyspersji - SLD (Special Low Dispersion) lub bardzo niskiej dyspersji - ELD (Extraordinery Low Dispersion) w obiektywach typu APO powoduje zmniejszenie liczby błędów oraz zapwnia pierwszorzędną ostrość i kontrast nawet przy pełnym otworze przysłony.

 Soczewki asferyczne Soczewki asferyczne ASP

Soczewki asferyczne dają pełną swobodę projektantom obiektywów, umożliwiając utrzymanie zwartej obudowy i zmniejszenie liczby soczewek przy zachowaniu doskonałej jakości. Zadaniem soczewek asferycznych jest korygowanie załamań fal świetlnych, aby trafiły one na element rejestrujący pod kątem prostym. Dzięki temu zjawisko dystorsji ograniczone jest do minimum, a fotografie zarejestrowane przy użyciu obiektywu z soczewakami asferycznymi są bardzo dobrej jakości. Zdjęcia rejestrowane za ich pomocą nie ustepują wykonywanym obiektywami ze stałą ogniskową.

Stabilizator optyczny Stabilizator optyczny OS

Wbudowany mechanizm kompensuje drgania aparatu i umożliwia zrobienie ostrego zdjęcia, łagodząc ruchy aparatu podczas fotografowania z ręki. Nowa generacja OS charakteryzuje się dużą szybkością oraz skutecznością działania i nie ustępuje systemom stosowanym w profesjonalnej ofercie konkurencji.
Silnik HSM Silnik HSM

Obiektywy wyposażone w zasilany falami ultradźwiękowymi silnik HSM (Hyper Sonic Motor), w trybie automatycznego ustawiania ostrości pracują bardzo szybko, a przy tym niemal bezgłośnie.
Tylne ogniskowanie Tylne ogniskowanie RF

Obiektywy wyposażone w system, który porusza tylną grupą soczewek, w celu szybkiego i cichego ustawiania ostrości. System wykorzystywany jest w obiektywach o szerokim zakresie ogniskowych, posiadających dużą soczewkę przednią.
Wewnętrzne ogniskowanie Wewnętrzne ogniskowanie IF

W celu zwiększenia stabilności podczas ustawiania ostrości, obiektyw przesuwa wewnętrzną grupę soczewek, dzięki czemu długość obiektywu pozostaje niezmieniona. Wewnętrzne ogniskowaniee zdecydowanie zwiększa możliwości obiektywu w zakresie fotografoania z małych odległości.
Telekonwertery APO EX DG Telekonwertery APO EX DG CONV

Telekonwerterów można używać w połączeniu z teleobiektywami, zwiększając o 1.4x lub 2x zakres ich ogniskowych. Montuje się je pomiędzy obiektywem i aparatem.
Obiektywy EX Obiektywy EX

Seria profesjonalna. Wykończenie tych obiektywów podkreśla ich wysoką jakość i udoskonala wygląd. Oznaczenie EX symbolizuje wytrzymałą konstrukcję i doskonałą optykę produktu. Najwyższa odporność na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne.

Gwarancje

Weź na raty

Image

Weź w leasing

Image